środa, 27 listopada 2013

ZAPLĄTANE CANDY U STOKROTKI :)

Dziś rozdaje :)
Chyba każdy lubi upamiętniać okrągłą rocznicę  , a ja z okazji 44 posta  postanowiłam zorganizować candy :) , dla wyjaśnienia mogę dodać , że lubię  cyferkę 4 , a jak już są dwie to sami rozumiecie że należy to jakoś upamiętnić :)
Do przygarnięcia ten oto miś

 
Zasady bardzo proste jak wszędzie  :
1.Zostawić komentarz pod tym postem wyrażając chęć udziału w zabawie
2.Umieścić na swoim blogu /fb  podlinkowany baner
3.Można ale nie trzeba zostać moim obserwatorem  :)
 
!!Candy trwa do północy 15.12.2013 !!
 
 
 
I się chwalę  :)
Jestem szczęśliwą posiadaczką  tej oto anielskiej damy  i tym samym jest  to moje pierwsze wygrane candy u AniołuchyEwuchy , serdecznie zapraszam do obejrzenia cudów jakie tworzy  Ewa :)
 
Serdecznie pozdrawiam wszystkich i zapraszam do zabawy

35 komentarzy:

  1. To ja będę pierwsza, nigdy pierwsza nie byłam a więc spróbuję :)
    Tego misia tulić chcę :)
    Pozdrawiam cieplutko i z przyjemnością biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się poszczęści , ja byłam pierwsza i wygrałam :)

      Usuń
  2. to ja też się zapisuję ;) a nóż widelec się uda? ;) pozdrawiam i cieszę się ze aniołek dotarł w końcu do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dotarł i jestem mega zadowolona:) życzę szczęścia w losowaniu

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , rozumiem że też bierzesz udział w candy ? :)

      Usuń
  4. Chętnie przygarnę misia o ile szczęście dopisze. Pozdrawiam i gratuluję wygranej bo aniołek jest słodziutki =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj...koniecznie się zapisuje :) No i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielka przyjemnością wezmę udziale w zabawie :)
    rustykalna,blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przesłodki misiaczek!!! trzymam sama za siebie kciuki żeby mi się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super - może mi się poszczęści :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziak!!! Ja też się nieśmiało ustawię w kolejce. Zapraszam do mnie. Też dziergam misie ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zaglądnę :) pozdrawiam i życzę szczecią w losowaniu

      Usuń
  11. jestem tu pierwszy raz ale oczywiście z przyjemnością staję w kolejce :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wykonany misiaczek:) Z dużą starannością.
    chętnie dołączę sie do zabawy:)
    banerek już dodany na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również się zapisuję, banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki misiaczek :) I ja ustawię się w kolejce :)
    Baner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po misiaka zawsze :)
    banerek na: jej-art-terapia.blogspot.com
    i z przyjemnością dołączę do obserwatorów... uwielbiam mistrzów szydełka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki sliczny misiu moze uda nam sie wygrac pozdrawiam swiatecznie marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje znaczącego posta:)
    Miś slodziak, sprobuję szczęścia. Banner w panelu bocznym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , podejrzewam ze u mnie okrągłe rocznice będą bardzo odbiegać od ogólnie przyjętej normy :)

      Usuń
  18. Zapisuję się w kolejce po misia :o)
    Pozdrawiam

    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. OJ, MISIO JEST UROCZY I BĘDZIE MÓJ, NA PEWNO:))))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się. Miś ma taka smutną mordkę, że każdy go przygarnie, zeby pocieszyć biedaka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się zgłaszam:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Misiaczek śliczny więc i ja z miłą chęcią staję w kolejkę po niego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)