niedziela, 6 marca 2016

Podkładki

Witajcie 
Długo siedziałam i myślałam co napisać na  usprawiedliwienie tak długiej nieobecności  , i nic nie wymyśliłam :). 
Cały czas coś powstaje ale brak dostępu do internetu skutecznie blokował moje zapędy względem "molestowania" Was moimi pracami .
Dziś mam dla Was podkładki , powstały jeszcze w tamtym roku , jakoś nie było okazji pokazać ,a znalazłam je na kompie :) , więc robię to teraz .






a tu z pierwszymi jakie Wam pokazałam

Mam nadzieję , że wkrótce  znowu będę częstym (aktywnym) gościem na Waszych blogach i pokażę Wam moje zaległe prace.
W sumie to aż się prosi żeby pokazać moje szydełkowe gwiazdki na choinkę :D...

Pozdrawiam
M.

9 komentarzy:

  1. To dawaj te gwiazdki :))
    Podkładki super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki są piekne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. podkładki rewelacyjne - biegnę po kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne podkładki! Az kawusię chce się pić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne podkładki, fajny pomysł na boczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kawe, wiec powiem szczerze, ze podkladki bardzo przypadly mi do gustu. Swietne sa!!!Pozdrawiam i czekam na kolejne prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa, kawa, kawa... To dla mnie jedyny słuszny napój :D a jeszcze na takich podkładkach... ehhhh... już czuję jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)