niedziela, 5 października 2014

Śniadanie nr 3 - Rosja i jajo Faberge

Witam
Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem :)
Dziś mam  dla Was trzecią odsłonę zabawy "Śniadania na swiecie " i dziś jest to Rosja
a w roli głównej- jajo Faberge , a przynajmniej coś w tym stylu :)
 
"Jaja Faberge były wykonywane w pracowni nadwornego jubilera na wyjątkowe zamówienia arystokracji rosyjskiej oraz osób z rodziny Aleksandra III Romanowa.  W ówczesnych czasach były modnym prezentem wielkanocnym..." więcej na ten temat możecie poczytać TU lub TU.
 
W środku zwykle znajdowała się niespodzianka ,a ja zrobiłam kolejną skarbonkę w stylu carskiego jaja , wiem , nudna jestem z tymi skarbonkami , ale pomysł sam się narzucił :). Szydełkowało się fajnie , ale gdybym przewidziała , że tyle czasu zajmie naklejanie świecidełek to być może przemyślałabym sprawę :)
 

 
I obowiązkowy banerek
 
 
Pozdrawiam 
M.
 
 
Fragment tekstu  pochodzi ze strony http://rosja.lovetotravel.pl/jaja_faberge 
 

16 komentarzy:

  1. dobrze, że nie przemyślałaś tylko zaczęłaś robić, bo wyszło świetnie, piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. le super pomysl i jakie swietne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i pracochłonne to jajo:) Piękne jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja chcę więcej takiej nudy;) ze skarbonkami:))) Świetnie wykonałaś ją w stylu carskiego jaja. Praco- i czasochłonna, ale warto było- wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszej chwili myślałam, że to same cekiny :) Potem przyjrzałam się i tym bardziej podziwiam. Rozumiem, że pracochłonne, ale bez tego nie byłoby efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jajo i fajnie z tymi świecidełkami, ale rzeczywiście wygląda na sporo naklejania:) Efekt końcowy jednak wart wysiłku. Bardzo mi się podoba i założę się, że w słońcu genialnie błyszczy.
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , zdjęcia właśnie robione w słońcu i może dlatego nie do końca widać szczegóły , musze zrobić dodatkowe zdjecie i dodać

      Usuń
  7. Ale cudne! Wspaniałe jajo. Kapciuchy z poprzedniego posta też są obłędne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękne i ten przepych, idealne do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajko jest świetne !!! Wspaniale się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł! dzięki za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)