sobota, 21 grudnia 2013

Czapka

Dziś  nie świątecznie , ale w sam raz na zimniejszą aurę za oknem i oczywiście można zabłysnąć w okresie świątecznym czymś nowym  :) czapka wg wzoru z gazety - Sabrina wydanie specjalne  Czapki i Dodatki nr 5/2013
Po raz pierwszy  wystąpiłam w roli modelki i fotografa równocześnie :) , nie będę mówić ile zdjęć zrobiłam nim wyszło kilka względnie dobrych, ale taki urok zdjęć robionych z ręki , bo jakoś nie wpadłam na to by ustawić samowyzwalacz :/





 
Serdecznie pozdrawiam Wszystkich i życzę szybkiego przejścia w stan odpoczynku  po przedświątecznej  gonitwie  :)

9 komentarzy:

  1. o jaka słodka czapeczka :) oczywiście niebieski musi być hehe :)
    Pozdrawiam słodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie było , czapka niestety nie jest moja :( ,ale przyznaje się że jestem wielką fanka niebieskiego koloru :)

      Usuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia:

    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,

    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,

    Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,

    A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.

    Świąt dających radość i odpoczynek,

    oraz nadzieję na Nowy Rok,

    żeby był jeszcze lepszy niż ten,

    co właśnie mija.

    Tobie i całej Twojej rodzinie życzy Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji świąt życzę Ci....

    Prawdziwie rodzinnych, ciepłych-ciepłem domowego ogniska Świąt Bożego Narodzenia i samych pięknych chwil, oraz szczęścia i pomyślności w Nowym 2014 Roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Tobie też wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
  4. Wspaniała czapka, fajny ma fason :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)