poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zaplątane Candy - WYNIKI !!!!

Witam Wszystkich bardzo serdecznie  i dziękuję za udział w zabawie .
Do wygrania był ten oto dżentelmen :)
 

 
dodam że to jest jeden z pierwszych misiów jakie zrobiłam  i czuje do niego wyjątkowy sentyment , ale wierzę , ze w nowym domu będzie  mu równie dobrze :)
A teraz losowanie
 
maszyna losująca :)

mieszamy i losujemy szczęściarę  :), którą jest ...........
 
 
Ania N (posolone pomysły )
 
Serdecznie gratuluję i czekam na adres do wysyłki marteczka_25@interia.pl
 

9 komentarzy:

  1. Gratulacje:)
    Dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) a mi taki fajny misio przeszedł koło nosa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaa nie mogę uwierzyć, że to ja :) Ale się cieszę :) Pięknie dziękuję ♥
    Jednak pierwsi czasami wygrywają :)
    Tego misia tulić będę!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje przedświąteczne przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaki słodki!:) Gratuluje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki ekstra mis! Szkoda, że tak pozno tu trafiłam :< :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale :) , zawsze będzie następna okazja :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni, cudnego misia otrzyma!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)