poniedziałek, 2 czerwca 2014

.... coś o mnie ?


Jakis czas temu dostałam nominację do  Liebster Award od właścicielki bloga  http://happyafterblog.blogspot.fr/
zasady wydaja się być bardzo proste  :) należy  :
1.Opublikować  nagrodę u siebie.
2. Podziękować  blogerowi, który Cię nominował i zalinkować do niego.
3. Napisać  11 faktów o sobie.
4. Odpowiedzieć  na 11 pytań i zadać 11 pytań osobom nominowanym .
5. Nominować  11 blogerów (którzy mają mniej niż 1000 obserwatorów).
6. Dać znać nominowanym o nominacji.

Przyznam ze nie łatwo było podać 11 faktów o sobie

1 nie lubię mówić o sobie
 
2  praktycznie nie oglądam  TV i  jestem kompletnie nie na bieżąco z wszelakimi serialami , nie obchodzi mnie kto z kim  gdzie i dlaczego

3 Gubię się w galeriach więc omijam je szerokim łukiem  i ogólnie zakupy mnie męczą  tak samo jak chodzenie bez celu po sklepach „żeby pooglądać „

4 często zapominam zjeść  kolację 

5 Uwielbiam film „Ania z Zielonego Wzgórza „ tak samo jak i książkę , poza tym staram się omijać  filmy jeśli czytałam wcześniej książkę bo zwykle jestem rozczarowana i odwrotnie , jak zobaczę film , raczej nie czytam książki . Ogólnie jestem fanką kryminałów i thrillerów .

6 jestem straszny nerwus i często brak mi cierpliwości , co wyda się pewnie dziwne zważywszy na to że szydełkowanie czy dzierganie na drutach wymaga cierpliwości  J

7 jestem herbatoholiczką  J   , nigdy nie nauczyłam się za to pić kawy

8 mając do wyboru autobus lub pociąg wybiorę pociąg bo lubię  J

9 zdarza mi się mówić do siebie samej  :) 

10 teraz  się narażę ale trudno lubię zwierzęta ale , nie przepadam za  kotami i nie lubię jak do kogoś pójdę i ma  np. psa i wiadomo ze pieski lubią skakać na gości  " z radości " a ja tego nie lubię

10 nie mam zamiaru posiadać konta na fb czy innym tego typu portalu

 
Oto pytania na które miałam odpowiedzieć  :

1Dlaczego blogujesz?
A dlaczego nie ? , a tak serio , zaczęłam z myślą  żeby mieć w jednym miejscu swoje małe „dzieła ":) , a potem się okazało ze podoba się Wam i chcecie do mnie zaglądać i doszedł kolejny powód dla którego nadal go prowadzę
2Jakie są twoje największe pasje?
Szydełko , uwielbiam prace w ogródku  , dobrą książkę i pewnie jeszcze by się coś znalazło
3 Jakie są twoje ulubione zwierzęta i dlaczego właśnie te?
Nie mam ulubionego , ale mam chomika :)
4 Wolisz pisać, czy czytać?
Uwielbiam czytać w sumie umiałam czytać nim do szkoły poszłam :)
5 Gdybyś mogła zmienić na świecie trzy rzeczy, co byś zmieniła?
Chyba nastawienie ludzi do siebie nawzajem i wszystko by wyglądało inaczej
6 O czym myślisz przed zaśnięciem?
To się chyba nie nadaje do publikacji :)
7 Jakie marzenia udało ci się spełnić?
Zawsze chciałam zobaczyć morze  i byłam , teraz marzy mi się coś zupełnie innego :)
8 W jaki sposób lubisz wypoczywać?
Ostatnio najlepiej z książką , albo z szydełkiem , za dużo mam chodzenia i dźwigania w pracy
9Ja mówię 'jabłko', a ty mówisz '...'?
Szkoda że nie mogę :(
           
10 Gdybyś musiała wybrać między mieszkaniem na bezludnej wyspie  lub wielkiej metropolii, co byś wybrała?
Zdecydowanie bezludna wyspa
           
11 Wolisz jeździć, czy chodzić?
 Chodzić :)

A oto moje pytania :
1 co cię skłania że postanawiasz zostać obserwatorem czyjegoś bloga?
2 Od czego rozpoczynasz dzień ?
3 Czy łatwo Cię wyprowadzić z równowagi  ?
4 Co lub kto sprawia że się uśmiechasz ?
5 Czego najbardziej nie lubisz w sobie ( mam na myśli charakter ) ?
6 Tradycyjna pocztówka czy sms / e-mail
7 dzień bez telefonu  to ....
8 najchętniej ....
9 boję się ...
10 najgorsza prawda czy kłamstwo ?
11 Dlaczego odpowiedziałaś na te pytania ?

i lista nominowanych przez mnie blogów :
 1 http://dziuplart.blogspot.com/
2 http://pasjegosienki.blogspot.com/
3 http://asiekmisiek.blogspot.com/
4 http://aniajura.blogspot.com/
5 http://slonomi.blogspot.com/
6 http://anioluchyewuchy.blogspot.com/
7 http://feba-rekodzielo.blogspot.com/
8 http://mimbabimbacollection.blogspot.com/
9 http://decokuferek.blogspot.com/
10 http://edytamasasolna.blogspot.com/
11 http://malfrue.blogspot.com/


To by było na tyle  :) Fajnie jak ktoś dotrwał do końca :)
Pozdrawiam serdecznie




14 komentarzy:

  1. jej , bardzo dziekuje za nominację , jest mi niezmiernie miło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotrwał :) Dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :)))
    Fajnie jest poczytać i poznać kogoś bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dotrwałam :D Gratuluję i dziękuję za nominację. Jeżeli uda mi się wygospodarować trochę czasu, to chętnie pociągnę zabawę dalej :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! Wyróznienie w pełni zasłużone. Dziękuję za przekazanie go mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! Wyróznienie w pełni zasłużone. Dziękuję za przekazanie go mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to już znamy Cię bliżej ;)))
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wyróżnienie:) W związku z tym, że czasu u mnie ostatnio jak na lekarstwo i w chwili spokoju bo Kacper się bawi odpowiem tutaj, a jak znajdę chwilę to będzie o tym post u mnie:)

    1 co cię skłania że postanawiasz zostać obserwatorem czyjegoś bloga?
    Szczerze to nie zostaje od razu obserwatorem czyjegoś bloga. Trochę muszę do niego pozaglądać... Dlatego może sama mam tylko paru obserwatorów... Na pewno też nie zostaje obserwatorem by wziąść udział w candy, a potem znikam...
    2 Od czego rozpoczynasz dzień ?
    Wstaję, patrzę na mojego skarba jeszcze śpiącego, albo co częściej się zdarza słyszę mama mama i otwieram oczka... a potem to kawa musi być:)
    3 Czy łatwo Cię wyprowadzić z równowagi ?
    Czasem błahostka, a czasem coś na prawdę poważnego...
    4 Co lub kto sprawia że się uśmiechasz ?
    Mój synek:) jego uśmiech, każdy nowy dzień, w którym dostrzegam nowe zdobyte przez niego umiejętności:) Radość sprawia mi też drobiazg od męża albo buziak:)
    5 Czego najbardziej nie lubisz w sobie ( mam na myśli charakter ) ?
    hmm nie wiem
    6 Tradycyjna pocztówka czy sms / e-mail
    Tradycyjne pocztówki są przepiękne, są tradycją która niestety jakoś tak wygasła przez sms i email, choć ostatnio to z tych ostatnich korzystam częściej
    7 dzień bez telefonu to
    nie ma u mnie takiego dnia. Sama jestem ciekawa jakby taki dzień minął;)
    8 najchętniej posiedziałabym na balkonie w otoczeniu kwiatów różnokolorowych trzymając w ręku kubek z kawką z mlekiem... Ale pogoda taka, że masakra...
    9 boję się różnych rzeczy... choroby, śmierci... mam nadzieję, że moja rodzinka wyczerpała limit na złe sytuacje i nie mam się o co bać...
    10 najgorsza prawda czy kłamstwo ? najgorsza prawda
    11 Dlaczego odpowiedziałaś na te pytania ?
    A dlaczego miałam nie odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkty 2, 5, 6 i 7, to jakbym o sobie czytała:):):)
    Gratuluję wyróżnienia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za wyróżnienie :) odpowiedzi już u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację, wkrótce postaram się o posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie więcej się o Tobie dowiedzieć:) Dziękuję, że wzięłaś udział:) Hihi, też nie lubię skaczących psów, bo przeważnie jestem w spódniczkach, a jak jeszcze mam rajtuzy, to już w ogóle:) Zdradzę Ci sekret, że jak całkowicie zignorujesz psa przy wejściu, to jest duża szansa, że tylko Cię obwącha:) Ja jeszcze nigdy nie miałam chomika, a z gryzoni marzył mi się kiedyś szczurek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)