niedziela, 22 czerwca 2014

Przepis na rurki z kremem ......

Witam ,
dziś coś na słodko do poobiedniej herbaty czy jak kto woli kawy  - rurki z kremem


 

można się częstować  :D
 
Przepis na nie jest banalnie prosty :
- szydełko
- włóczka
-trochę chęci i czasu :)


 A tu jeszcze zdjęcie  zapakowanych aniołków z poprzedniego wpisu , dodam , że jednak brat się na coś czasem przydaje , nie musiałam długo prosić i zrobił dla mnie stojaczki  i dzięki temu aniołki  mogą stać w dowolnym miejscu :).
 
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. ale pomysłowe! na prawde się nabrałam, że to prawdziwe ;) aniołki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja na serio myślałam, że to prawdziwe rurki, dopiero po dłuższym przyjrzeniu się zobaczyłam, że są z włóczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam , ze naprawdę piekłaś rurki,

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow przez moment myślałam, że prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też byłam pewna, że są prawdziwe! Wyszły świetnie. A w Twoich aniołach jestem zakochana na całego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw jajka, teraz rurki z kremem ... Kogo Ty tak dokarmiasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż chce się napisać- pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki śliczne, ale te rurki to myślałam, że prawdziwe, super są. Kiedyś też robiłam ciasteczka i szydełkowe jedzenie, ale moje nie były takie realistyczne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ha ha znowu mnie nabrałaś :) po raz drugi myślałam, że znów chwalisz się tym co zrobiłaś do zjedzenia:) Uwielbiam takie rurki z kremem :) ale takich jeszcze nie robiłam a przepis rzeczywiście jest prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No wiesz, ja po kartę i pisadło szłam :)
    Wyglądają apetycznie ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jak tak zbiorowo :) , dziękuję i przepraszam że się nabrałyście , chociaż to chyba dobrze , bo to znaczy że mi wyszły :) , ale tyle z tego mam że teraz musze prawdziwe zrobić bo w domu smaka narobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak samo dałabym sobie rękę odciąć, że rurki są prawdziwe. Niesamowite! Zdolniacha z Ciebie Stokrotko :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. A już chciałam je jeść;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy zdążyłam, czy już wszystko zjedzone??? bo rurki wyglądają bardzo smakowicie :))))) niezły z Ciebie szydełkowy cukiernik ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze pomyślałam że to prawdziwe i chciała już o przepis prosić ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja pomyślałam, że to prawdziwe...bo tak słodko wyglądały


    OdpowiedzUsuń
  17. Hihi, najpierw myślałam, że to prawdziwe rurki:D

    Aniołki ślicznie wyglądają i super, że mają stojaczki.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze nabrałam się!!!!!!!! myślałam, że dorwałam fajny przepis, a tu takie nie jadalne:(
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rurki jak prawdziwe :) A aniołeczki oczywiście przepiękne !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)